Conceptul de marketing – activitate pentru elevi

Acest exercițiu este destinat să exploreze percepția elevilor privind rolul marketingului. Poate fi utilizat:

doar ca un exercițiu introductiv

sau

– profesorul poate reveni la exercițiu după predarea lecției privind conceptul de marketing, revenire care permite eventuala modificare de percepție a elevilor privind rolul marketingului.

Elevii sunt solicitați să citească enunțurile despre marketing listate mai jos, să răspundă la întrebări și să-și argumenteze răspunsurile.

  1. Marketingul este cel mai important departament într-o întreprindere.
  2. Conceptul de marketing este o filozofie. El face din consumator și satisfacerea nevoilor sale punctul central al activității unei întreprinderi.
  3. Marketing este doar un alt cuvânt pentru publicitate.
  4. Principalul obiectiv al marketingului este maximizarea numărului de consumatori, celelalte obiective fiind mai puțin importante.
  5. Marketingul a făcut mereu parte dintr-o afacere, este doar un mit că a apărut relativ recent.
  6. Marketing înseamnă să determini oamenii să cumpere produse de care nu au nevoie.
  7. Sarcinile compartimentului de marketing sunt simple în comparație cu rolul complex și serios al compartimentului tehnic sau financiar-contabil.
  8.  Marketingul este procesul managerial prin care sunt identificate, anticipate și satisfăcute nevoile consumatorilor în mod profitabil pentru întreprindere.
  9. Filosofia marketingului trebuie să fie însușită de toți cei care lucrează într-o întreprindere.
  10. Marketingul înseamnă vânzări profitabile.

aaeaaqaaaaaaaavbaaaajdlkyzgwyjbiltmxzjytngqyoc05ywvilwi3yjzjotgxngm3mg

ÎNTREBĂRI PENTRU ELEVI:

  1. Cu care dintre enunțurile de mai sus ești de acord? Argumentează.
  2. Cu care nu ești de acord? Argumentează.
  3. Compară răspunsurile tale cu cele ale colegilor.

Sursa foto: linkedin.com

Advertisements

About Dorina Danila

Marketing teacher, blogger, traveler
This entry was posted in Lecția de marketing, Marketing, Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s